The distance between your dreams and reality is action

Om ni har några frågor, kontakta mig som sköter denna blogg på [email protected] ! :)

TÄVLING! Nu firar vi lanseringen av Conligus!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu är det dax att fira den kommande lanseringen av CONLIGUS och den kommande auktionssidan. Detta firar vi nu med en tävling!

Du kommer dessutom kunna fortsätta följa denna blogg för mer spännande information, kommande tävlingar med mera.
 
 
Tävla om ett SF biopresentkort laddat med 200kr!
 
 
 
Det du behöver göra för att delta är:
* Registrera dig gratis för Conligus nyhetsbrev - https://torika.conligus.org
* Skriv en kommentar här i bloggen där du berättar vilken bio du gärna skulle vilja se just nu :)
 
OBS! Glöm inte att registrera din fullständiga mail när du registrerar dig för nyhetsbrevet samt att du skriver samma mail när du lämnar din kommentar så att vi kan länka dom samman då det är den mailen som vi måste ha för att kunna kontakta dig för att kunna skicka din vinst! :)
 
 
Tävlingen pågår till den 30/6 00.00, vinnaren presenteras den 1/7 här på bloggen samt via mail!
 
 
 
LYCKA TILL! :)
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Charlotte Therese Björnström säger:
    2014-06-13 | 17:43:43

    Hej!

    Skulle vilja se Walking on sunshine och drömma mig bort till 80-talet... :-)

  • Louise säger:
    2014-06-13 | 21:54:13

    Hej! Jag skulle jättegärna vilja se Förr eller senare exploderar jag, då jag läst boken om och om igen samt sett fram emot filmatiseringen. Ett plus är ju Shailene Woodley! :)

  • Lotta Pota säger:
    2014-06-14 | 00:15:37

    Jag vill se Walking on sunshine!!! Men även Malificient. Det finns många filmer som jag vill se framöver som verkar riktigt bra :-)

  • Qendrim Pllana säger:
    2014-06-20 | 17:58:25

    Hej!

    Det finns många filmer jag vill se, men just nu är det en film jag verkligen ser fram emot, det är Transformers 4: Age of Extinction. Trailen till filmen är grym, och har sett dem andra 3 filmerna och tycker att dem är hur bra som helst.

  • Frida Eriksson säger:
    2014-06-23 | 10:39:42

    Jag skulle vilja se Förr eller senare exploderar jag. Håller på att läsa boken och den är riktigt bra!

  • Emmy Heiding säger:
    2014-06-23 | 20:25:57

    Det finns jättemånga filmer jag vill se, som den filmnörd jag är, men den jag helst skulle vilja se just nu är Transcendence med Johnny Depp! Man vill inte missa en film med den "läckerbiten" haha

  • Anna A säger:
    2014-06-24 | 11:32:29

    Hej!

    Jag skulle jättegärna vilja se The Other woman med min kära bästis som bor 20 mil ifrån mig och vi ska ses i sommar och fira att vi har varit vänner i 30 år :) Vore riktig kul och börja firandet med en skojig film!!

  • Anna Johansson säger:
    2014-06-24 | 11:44:07

    Skulle vilja se X-men days of future past med min sambo. :) Vi såg den första X-men filmen och det var då vi blev ett par, så vore mysigt att få återuppleva gamla minnen :)

  • Originalet säger:
    2014-06-24 | 15:41:57
    Bloggadress: http://fames.se/originalet/

    Jag vill se Malificent, den verkar så bra!

  • Anna E säger:
    2014-06-25 | 16:14:42

    Jag är med och tävlar! Om jag vinner skulle jag jättegärna se Malificent tillsammans med den jag älskar allra mest <3

  • Sara L säger:
    2014-06-26 | 07:05:48

    Hej! Jag är med och tävlar. Jag skulle väldigt gärna vilja se 22 Jump Street då Channing Tatum är såååå läcker ;) Hoppas på tur!!!!

  • Anna säger:
    2014-06-26 | 19:28:21

    Jag vill se Walking on Sunshine - en riktigt somrig feel good movie med bra music!

  • Nadia Walaf säger:
    2014-06-30 | 00:04:58

    Jag skulle vilja se senaste X-Men-filmen.

  • Anna M Rautila säger:
    2014-06-30 | 09:46:32

    Hej!
    Jag vill självklart vara med även jag!

    Jag vill byta ut vardagens måsten och bestyr,
    mot SF och ett riktigt filmäventyr!
    Uppföljaren till Hunger Games ser spännande ut,
    jag måste ju se hur detta tar slut!
    Hoppas därför få ta med sambon, som jag gillar mest,
    till en SF-salong -där upplevelsen blir som bäst!

  • Åsa Andersson säger:
    2014-06-30 | 10:22:51

    Jag vill gå med min underbara tioåriga tös
    på Förr eller senare exploderar jag.

  • Sanna Andersson säger:
    2014-06-30 | 12:08:35

    Jag skulle vilja se Walking on Sunshine, och få göra en liten nostalgitripp.

  • Annie säger:
    2014-06-30 | 13:31:48

    Jag vill se Grace av Monaco.

    Grace Kelly har alltid fascinerat mig...varför hon lämnade sitt liv som filmstjärna och gifte sig med en liten kort ful karl ;) Nicole Kidman är en mycket bra skådespelare!

  • Annika Nilsson säger:
    2014-06-30 | 21:40:33

    Jag vill se Tracks! En tjej som vandrar genom austsrailenska öknen helt själv med 3 kameler. Häftig!

Kommentera inlägget här: